Better safe than sorry

Incentive     Print     Video

 

D’hondt Insurance is een verzekeringsmakelaar met heel wat expertise in de transportsector, gespecialiseerd in het verzekeren van company car fleets. Om die bedrijfswagenparken efficiënter te managen en schadegevallen makkelijker op te volgen, ontwikkelde D’hondt Insurance het online beheerplatform Mobility.

Met Safe-T breidt de verzekeringsmakelaar dat platform nu verder uit. Safe-T is een preventietool waarmee vlootbeheerders de risico’s die chauffeurs lopen in kaart brengen en analyseren, en hen zo sensibiliseren tot verantwoorder rijgedrag. Met een preventieplan kunnen bedrijven de risico’s op ongevallen en de daarmee gepaard gaande kosten verlagen, en hebben ze een stevig argument in handen om betaalbare premies te onderhandelen bij verzekeringsmaatschappijen.

Direct mail Safe-T
Direct mailing Safe-T
Infographic Safe-T

Aandacht voor veiligheid in het verkeer kan dus een flinke winst betekenen voor bedrijven. En dat mocht Liquid Society even onder de aandacht brengen…

We werkten een direct mail uit die als prospectietool dient om Safe-T voor te stellen aan bedrijfsleiders en vlootbeheerders. Een Z-Card – noem het een knipoog naar opgevouwen wegenkaarten – en een USB-stick in de vorm van een vrachtwagen met een videofilmpje waarin alle voordelen van Safe-T worden toegelicht. Allesbehalve een saaie brief dus.

SafeT_04
Grafiek Safe-T
SafeT_06
Safe-T