Campagnebeeld Ponsaerts

Een huis vol inspiratie

B-2-C campagne     Online advertising     Proxistore     Facebook     Newsletters

 

Meubel- en interieurspecialist Ponsaerts in Rillaar is een huis vol inspiratie, mee met de actuele trends in wonen en slapen. Je vindt er mooi meubeldesign, merken met naam en maatwerk van de bovenste plank. En je wordt er persoonlijk begeleid door ervaren interieuradviseurs.

Voor creatieve communicatie rekent Meubelen Ponsaerts op een ander huis vol inspiratie: Liquid Society. Om de lente-editie van het woonmagazine te promoten, creëerden we een lentefrisse campagne rond de nieuwe huisstijl en brand promise van Meubelen Ponsaerts.

Online take-over HLN

Newsletters moesten de bestaande klanten prikkelen om het nieuwe inspiratiemagazine te doorbladeren en een bezoekje te brengen aan Meubelen Ponsaerts. Om ook potentieel nieuwe klanten te bereiken in de wijde omgeving van de winkel werd de campagne online gepromoot via Proxistore en Facebook.

Via Proxistore en Facebook kan heel gericht promotie gevoerd worden op basis van geolocatie. Door lokaal en heel gericht te adverteren online, vindt de doelgroep de weg naar de fysieke winkel in de buurt.

Zo was de campagne zichtbaar op sites van grote krantenuitgevers zoals Knack, Het Belang van Limburg, De Standaard enz. Op Facebook verschenen verschillende geanimeerde gifs – vol inspiratie uiteraard.

Animated banner Ponsaerts
Website Knack banner
Newsletter Ponsaerts
Meubels Ponsaerts