Een hart voor kleur,
verstand van verf

Branding     B-2-C campagne     activatie     radio     print

 

Colora is een Belgische keten van verfwinkels voor particulieren en professionals, waar je kwaliteitsverf van BOSS paints koopt, professioneel kleur- en verfadvies krijgt en heel veel inspiratie voor je interieur opdoet.

Colora zocht een verfrissende kijk op kleuradvies – een dienst die volledig ingeburgerd is in de verfsector – en vond die bij Liquid Society. We bliezen de boodschap nieuw leven in en kwamen met een vernieuwende benadering voor het advies zelf.

Productmap Colora

De meerwaarde van elk advies schuilt in de betrokkenheid van de mens erachter. Daarom schuiven we de expert naar voren. Kleuradvies is immers maar één facet van wat de colora coach te bieden heeft. Hij adviseert niet alleen, hij inspireert en motiveert je ook. Hij zet de lijnen van je verfproject uit, van prille voorbereiding tot perfect afwerking. Hij coacht, en als klant win je erbij.

Daarnaast ontwikkelden we een stappenplan voor de colora coach, als leidraad voor zijn coaching. Zo stelt hij je woonpaspoort samen, zoekt hij uit in welke stijl je je thuis voelt en bepaalt hij welk kleurenpalet bij je past. Hij adviseert welk type verf je best gebruikt en geeft ook praktische tips. Professioneel én volledig advies dus, verpakt in een interactieve box, waarmee hij zich kan onderscheiden.

colora_02
colora_03
colora_04
Briefhoofd Colora
Visitekaartje Colora

De activatiecampagne rond colora coaching wordt gecommuniceerd in de colorawinkels, via busbedeling en op de nationale radio.