Rokjes & wafels op stokjes
B-2-C campagne fotografie print folder advertenties online banners newsletters radio incentive POS
Dat we bij Liquid Society plezier beleven aan het maken van communicatie voor A-Mode, is een open deur. In aanloop naar de opendeurweekends van de modeketen, haalden we dan ook alles uit de kast om – naast plaatsmaken voor de lente- en zomercollectie – zoveel mogelijk mensen naar de modedagen te lokken.

Hoe? Met een tot de verbeelding sprekende brochure, waarin het zomergevoel in de kleren hangt: exotische planten- en dierenprints, een streepje marine en de kleuren van het moment. De fotografie gebeurde in samenwerking met Beeldcollectief uit Kortrijk.


Het concept werd uitgerold in newsletters, banners op sociale media en printadvertenties, o.a. in Nina, de weekendbijlage van Het Laatste Nieuws. Ook met een homepage takeover op hln.be slaagden we erin om een groot publiek te bereiken.


Dat A-Mode open huis hield, heb je dus vast wel ergens gezien. Of gehoord. Op de radio. Gelukkig maar, want tijdens de opnames ging het bijna mis, toen Kadèr Gürbüz vroegtijdig naar A-Mode vertrok – nog nooit meegemaakt.


Opendeurdagen zijn pas een succes als er iets te beleven valt. Daarom kreeg elke klant met een neus voor mode een doosje cuberdons op vrijdag. Op zaterdag en zondag stonden er foodtrucks met wafels op stokjes voor de open deur. En elke bezoeker maakte het ganse weekend kans op kortingen. Voor 70 shoppers was er zelfs een waardebon van 250 euro weggelegd. Nu begrijp je wellicht de reactie van Kadèr…