A-MODE • BRAND COMMUNICATION
Alle communicatie
van A tot Z
Generatiewissel in familiebedrijf
dat mode brengt voor het ganse gezin.
A-Mode is een klinkende naam in de wereld van confectie. Zes winkels en een webshop
verzamelen meer dan vijftig hippe modemerken. Bij A-Mode shop je met en voor het hele gezin,
van jong tot oud. A-Mode weet dan ook perfect wat families bezighoudt en verbindt.
Enkele jaren geleden nam de nieuwe generatie de fakkel over:
het uitgelezen moment om merk en communicatie nieuw leven in te blazen.
Een duidelijke positionering en opgefriste huisstijl moest A-Mode helpen
om bestaande klanten te blijven bereiken en nieuwe doelgroepen aan te spreken.

Evolueren naar een strategisch sterk en visueel verfrissend modemerk.
De naam bleef. De huisstijl kreeg een upgrade, met nieuwe kleuridentiteit.
Het merk een eigen verhaal, samengevat in ‘Familie van mooie merken’.
Deze elementen vormen de sterke basis voor alle communicatie, van etalage tot advertenties.
Ook de strategie op vlak van media en productie werd doorgelicht.
Nu stellen we elk jaar een volledig plan op met de ideale communicatiemix voor alle doelgroepen.
Het doel? Blijven bouwen aan het imago en de merkbekendheid van A-Mode.
Zo genereren we meer winkelbezoeken en versterken we de online aanwezigheid.


“ Liquid gaat op een gemoedelijke, familiale manier om met ons – iets waar wij ook voor staan als familiebedrijf. Het voelt allemaal heel vertrouwd. Door elkaar goed te leren kennen, werken we gewoon veel efficiënter. We zitten op één lijn. Er zijn minder woorden nodig. Het communicatieplan ligt elk jaar vast. Die voorspelbaarheid maakt het voor ons veel makkelijker.
– Laura Debuyser, marketing manager A-Mode
Je merkidentiteit bewaren in je communicatie?
Kunnen we!
Een communicatiepartner, van affiche tot zoekmachineoptimalisatie.
A-Mode en Liquid, het is een partnerschap uit de duizend. We fungeren als ‘interne marketingdienst’, bepalen de volledige media- en productiestrategie, staan in voor alle communicatiecreatie in beeld, tekst en ontwerp, en volgen alles nauwgezet op.
Onze allround aanpak wordt jaar na jaar gesmaakt.
Noem ons gerust de ‘brand keeper’ van A-Mode: we bewaken te allen tijde de communicatiestrategie en consistente toepassing van de huisstijl.
Een merk dat er staat én de doelgroepen bijblijft, daar gaan we samen voor.


