NOVY PURE  •  PRODUCT BRANDING

Een verademing in je keuken

Innovatieve technologie vraagt om creatieve communicatie.

Novy is al meer dan een eeuw dé Belgische specialist en marktleider in dampkappen en kookplaten – denk innovatie op vlak van design, duurzaamheid, comfort en beleving in de keuken. Nu ook met Pure-recirculatietechnologie.

Innovatieve technologie vraagt om creatieve communicatie.

Novy is al meer dan een eeuw dé Belgische specialist en marktleider in dampkappen en kookplaten – denk innovatie op vlak van design, duurzaamheid, comfort en beleving in de keuken. Nu ook met Pure-recirculatietechnologie.

Recirculatie? Dat vraagt om een woordje uitleg.

Kort samengevat. Meestal worden kookdampen afgevoerd naar buiten.
Toch is dat niet altijd mogelijk of wenselijk. Dan komt recirculatie in de picture. Een recirculatiedampkap zuigt de kookdampen af, absorbeert de kookgeuren
en blaast gezuiverde lucht terug in de keuken. De technologie is niet nieuw.
Maar Pure van Novy is wel ‘best in class’.

Dat is nu net het punt dat Novy wil maken.
En dat hebben we wel heel erg letterlijk genomen.

witte-dampkap
Novy 1

Campagne met zwart koolstofbolletje in de hoofdrol.

Vervelende geuren die in je keuken en je kleren blijven hangen, dat is de grootste bezorgdheid omtrent recirculatie.
Maar verleden tijd met Pure van Novy.

Daar zorgt één klein element met uitzonderlijke kwaliteiten voor: koolstof.
Reden genoeg om het zwarte bolletje een glansrol te geven in het verhaal.
En als grafisch element uit te spelen in de campagne: van de QR-code op stickers en winkeldisplays tot de animated video.

recirculation-filter02
novy-logo-keuken2
novy-pure-foldercover-hand

Als Pure-recirculatie een verademing is in je keuken, dan is Liquid dat voor je communicatie. Punt gemaakt!

– Niek

Novy 2
NOVY PURE Sticker_15cm.indd

Slim inspelend op het verlangen om te weten.

We hebben ervoor gekozen om nieuwsgierigheid uit te buiten in het winkelpunt. Een QR-code linkt naar een video waarin Pure-recirculatie wordt toegelicht. Zo brengen we de technologie toch op een emotionele maar vooral begrijpelijke manier. Eenvoudig. Kort en krachtig. To the point zeg maar.

Extra punten scoren voor je merk of product?

Kunnen we!