Fuel everywhere, CAPS takes you there
Branding B-2-C campagne B-2-B campagne Busbestickering POS
Nog snel even bijtanken. En dan naar de koers. Om de renners van Lotto-Soudal naar de overwinning te schreeuwen. En om stiekem onze conceptvisual voor CAPS op de bus van de Belgische wielerploeg te bewonderen…
De CAPS Fuel Card van G&V Energy Group, een onafhankelijk Belgisch petroleumbedrijf op de markt van de tankstations en sinds 2012 de cosponsor en brandstofpartner van de Lotto-Soudal-wielerploeg, is een professionele multibrand tankkaart die aanvaard wordt in meer dan 1000 tankstations bij verschillende merken in de Benelux.

Om de naamsbekendheid van CAPS Fuel Card bij het brede publiek op te krikken, wordt de communicatie rond de tankkaart gekoppeld aan sportsponsoring. Pure branding dus. En daarvoor kruip je best in het wiel van een ervaren merkenbouwer.
Liquid Society ontwikkelde een visual die in één oogopslag vertelt waar CAPS voor staat: brandstof en beschikbaarheid. Het concept werd uitgerold – ahum – op rode lopers die tijdens de ploegvoorstelling in Brussel Expo bezoekers naar de nieuwe teambus van Lotto-Soudal leidden. En het beeld plakt ook op de achterkant van de bus zelf. Zo is de koers toch ook een beetje van ons.




